Tuesday 3 January 2012

Fenomena Baru Malaysia...

  Fenomena....memang fenomena aku sendiri meminati ceramah2x beliau .Bahasa terengganu yang beliau gunakan walaupun orang tak faham aku faham jerr walau aku bukan orang terengganu....sebab kawan2x aku pun ada orang terengganu apa perkataan yang pelik dan aku sendiri tak pernah dengar aku tanya balik apa maksudnya...dan setiap kali perbualan dengan rakan-rakan mesti vercerita mengenai ceramah beliau.. seorang ustaz yang versatile dan aku cukup tertarik mengenai satu soalan yang beliau jawab ketika kuliah maghrib mengenai pemakaian seluar jeans... dia terangkan dengan terperinci mengenai sejarah jeans dari denim ke hape ntah aku sendiri tak berapa ingat...hobinya juga sangat bagus dan mendekatkan diri beliau dengan golongan remaja..

Kreativiti beliau berceramah menyampaikan ajaran agama melalui cara tersendiri sangat menarik...yer la ketawa2x jugak hehe batang hidung sendiri kene balik dengan kata2x beliau..haha...haha apa-apa hal aku memang support

USTAZ AZHAR IDRUS

No comments:

Post a Comment